Абонентний відділ (Фізичні особи)

Начальник абонентного відділу Чекер Ольга Вікторівна

+38 (0629) 40-11-47, +38 (068) 780-07-03, +38 (098) 251-50-41

email: obrashenie_gr@ukr.net

Графік прийому громадян абонентським відділом:

Адреса: вулиця Набережна, 18 (орієнтир «Кінний двір») та пр. Металургів, 193 (Кальміуська районна адміністрація), в кабінеті 114.

  • понеділок — четвер з 7-00 до 16-00 (перерва з 11-00 до 11-48);
  • п’ятниця з 7-00 до 15-00 (перерва з 11-00 до 11-48);
  • субота, неділя — вихідний.

Ознайомтеся з відповідями на найбільш поширені запитання щодо оформлення та необхідного переліку документів, за всіма пунктами необхідно надавати копії:

Переоформлення особового рахунку

  • Для державної сектора: свідоцтво права власності, паспорт власника, ІПН, довідка з ЦНАП.
  • Для приватного сектора: свідоцтво права власності, паспорт власника, ІПН, довідка з ЦНАП про кількість зареєстрованих осіб.

Зняття з обліку людини

Справка з ЦНАП

Укладення договору на обслуговування

  • Для приватного сектора: свідоцтво права власності, паспорт власника, ІПН, довідка з ЦНАП про кількість зареєстрованих осіб.
  • Для державної сектора: свідоцтво права власності, паспорт власника, ІПН.

Оформлення тимчасово-відсутньої людини

Документи, що підтверджують відсутність:

  • довідка з місця тимчасового проживання;
  • роботи;
  • лікування;
  • навчання;
  • проходження військової служби;
  • відбування покарання.

У разі, якщо абонент знаходиться за межами міста Маріуполя, для перерахунку досить надати будь-який з перерахованих вище документів, а в разі перебування за кордоном можна надавати копії віз, вид на проживання, закордонних паспортів з відмітками про виїзд.

Кожен із зазначених документів можна направляти на нашу адресу електронної пошти або через особистий кабінет. При цьому акт житлової організації про тимчасове не проживання непотрібно.

У разі, якщо абонент фактично проживає в м.Маріуполі, але за іншою адресою без прописки, необхідно надати письмову заяву від власника житла, з додатком копії його паспорта і права власності (для приватного сектора додатково довідка ЦНАП) про те, що в його житлі проживають зазначені особи і він згоден, щоб за них здійснювалось нарахування на його адресу і буде виробляти оплату. При цьому акти житлових організацій та довідки КСН не потрібні.

Якщо житло є приватною власністю, підприємство не має права без дозволу власника здійснювати будь-які зміни по його особовому рахунку, акти житлових організацій та довідки КСН в даному випадку не є легітимними.

Оформлення пільги

Паспорт пільговика, пільгове посвідчення, ІПН, повідомлення про призначення пільги УПСЗН (якщо є).

Оформлення пільги багатодітній сім’ї

Паспорт основного пільговика, пільгове посвідчення, ІПН, повідомлення про призначення пільги УПСЗН (при його наявності), свідоцтва про народження всіх дітей.

Про заборгованість

Останнім часом тема заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги стає все більш гострою. На даний момент загальна сума заборгованості, яка накопичилася у жителів м.Маріуполь і прилеглих селищ, роками не здійснюючих оплату за вивезення ТПВ, перевищила поріг, який обчислюється сотнями тисяч гривень.

КП «Комунальник» вживає всі необхідні заходи до злісних неплатників. Розроблено комплексний план заходів щодо зниження заборгованості населення і підвищення соборів платежів за надану послугу на 2020 рік. Даним планом передбачені різні методи боротьби з боржниками: від інформаційно-роз’яснювальної роботи та збільшення правової грамотності населення у сфері житлового законодавства, проведення заходів, що мотивують городян до своєчасної оплати послуги з вивезення ТПВ, до більш кардинальних заходів: залучення до роботи фахівців інспекції з благоустрою м.Маріуполь, а так само розгляд і стягнення заборгованостей в судовому порядку.

В даний момент ведеться велика робота по підготовці списків абонентів приватного сектора, які не уклали договір з підприємством на надання послуг і таким, що ухиляється від плати надається і вже наданої послуги з вивезення ТПВ для інспекційного обстеження та складання актів про адміністративне порушення з подальшими діями щодо порушників безпосередньо з боку інспекції.

Шановні абоненти! Звертаючись до Вас, хочеться відзначити, щомісяця сплачуючи за комунальні послуги, Ви даєте шанс розвитку підприємства, що надало Вам цю послугу. Ви маєте можливість розраховувати на поліпшення якості та гарантоване отримання послуг в майбутньому. Також слід відзначити¸ що тариф на вивезення ТПВ в м Маріуполь є найнижчим в Україні і не переглядався з липня 2019р. Більш того, підприємством питання про заборгованість розглядаються в індивідуальному порядку і Вам пропонуються варіанти їх вирішення. Не варто доводити питання про заборгованість до плачевних результатів! Ми бачимо рідне місто красивим, чистим, європейським! Панове! Якщо не виховувати в собі навички свідомого культурного товариства, будь-який прогрес на підприємстві виявиться безглуздим. КП «Комунальник» розвивається, виходить на європейський рівень і розраховує на відгук споживача наданої послуги.